Nabór na referenta ds. drogownictwa

Wersja do wydruku
urzad

 


WÓJT GMINY BRĄSZEWICE
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
referent ds. drogownictwa
w Urzędzie Gminy w Brąszewicach

Liczba etatów – 1
Wymiar czasu pracy: pełny wymiar czasu pracy, tj. 8 godzin dziennie (40 godz. tygodniowo),
Miejsce wykonywania pracy: Urząd Gminy w Brąszewicach.

1. Wymagania niezbędne:
1) obywatelstwo polskie,
2) wykształcenie wyższe
3) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
4) brak prawomocnego skazania wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
5)  znajomość ustaw: o samorządzie gminnym, o drogach publicznych,  o zamówieniach publicznych, prawo budowlane, kodeksu postępowania administracyjnego,
6) doświadczenie zawodowe – co najmniej roczny staż pracy,
7) dobra umiejętność obsługi komputera oraz urządzeń biurowych,
8) znajomość terenu gminy i jej specyfiki w zakresie drogownictwa,
9) prawo jazdy (co najmniej kat. B.)

2.  Wymagania dodatkowe:
1) preferowane wykształcenie wyższe w zakresie budownictwa dróg i mostów,
2) komunikatywność, sumienność, uczciwość, umiejętność pracy w zespole, odpowiedzialność, dyspozycyjność, gotowość do podnoszenia kwalifikacji,
3) samodzielność i umiejętność organizowania pracy,
4) umiejętność obsługi programów biurowych i aplikacji LEX,
5) umiejętność analizowania i interpretowania dokumentacji projektowej,
6) umiejętność interpretowania przepisów i wykorzystania ich w praktyce,
7) gotowość do wykonywania pracy w terenie.

3. Ogólny zakres zadań:
1) nadzór nad drogami i oświetleniem na terenie gminy,
2) przygotowanie, prowadzenie oraz nadzór nad prowadzonymi inwestycjami infrastruktury dróg i oświetlenia na terenie gminy,
3) przygotowanie projektów umów i obsługa procesu ich zawarcia oraz realizacji w zakresie  stanowiska,
4) przygotowywanie wniosków aplikacyjnych w zakresie prowadzonych spraw,
5) sporządzanie informacji, analiz i sprawozdań z zakresu prowadzonych spraw.

4. Wymagane dokumenty:
1) list motywacyjny,
2) CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej i zakresów wykonywanych czynności,
3) kwestionariusz osobowy,
4) kserokopia dowodu osobistego,
5) kserokopie świadectw pracy,
6) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,
7) podpisane oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji - zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2014 r. poz. 1182 z późn. zm.),
8) oświadczenie o niekaralności,
9) oświadczenie o zdolności do czynności prawnych,
10) oświadczenie kandydata, że nie posiada przeciwwskazań zdrowotnych do zatrudnienia na stanowisku urzędniczym,
11) inne dokumenty potwierdzające spełnienie wymagań niezbędnych i dodatkowych podanych w ogłoszeniu (m.in. kserokopie posiadanych zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach).

5. Termin i miejsce składania dokumentów:
Wymagane dokumenty umieszczone w zamkniętej kopercie, należy składać w terminie do dnia 27 stycznia 2015r. do godz. 15:00, na adres: Urząd Gminy w Brąszewicach, ul. Starowiejska 1, 98-277 Brąszewice lub w sekretariacie – pokój nr 2, z dopiskiem: „Nabór na stanowisko referenta ds. drogownictwa”.
W przypadku nadesłania dokumentów drogą pocztową decyduje data wpływu do sekretariatu Urzędu Gminy w Brąszewicach.
Nie dopuszcza się możliwości składania dokumentów aplikacyjnych drogą elektroniczną.
Dokumenty, które wpłyną po ww. terminie nie będą rozpatrywane.

6. Dodatkowe informacje:
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym opublikowane ogłoszenie jest niższy niż 6%.
Kandydaci, którzy spełnią wymagania formalne i dopuszczeni do II etapu, o terminie rozmowy kwalifikacyjnej zostaną powiadomieni listownie.
Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej www.braszewice.bip.net.pl oraz na tablicy informacyjnej urzędu.

WÓJT GMINY
Karol Misiak

Brąszewice, dnia 16.01.2015 r.