Zarząd Lokalnej Grupy Działania „Szlakiem Sieradzkiej E-ski”
Ogłasza nabór na stanowisko w biurze stowarzyszenia:
Specjalista ds. administracji i promocji w wymiarze ½ etatu
I. Wymagane dokumenty, jakie kandydaci zobowiązani są złożyć dla celów naboru:
• Kserokopia dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie w tym certyfikaty, dyplomy, zaświadczenie ukończonych kursów, szkoleń itp. W merytorycznym kierunku i staż pracy.
• List motywacyjny, CV.
• Oświadczenie o niekaralności.
• Oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych.
• Oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na pracę na wskazanym stanowisku.
• Zgoda na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (tekst jednolity z 2002 roku Dz.U.Nr 101, poz. 926 z późn. zm) poświadczone własnoręcznym podpisem.
II. Wymagania konieczne na stanowisko specjalisty ds. administracji i promocji.
1. Wykształcenie średnie, licencjat, wyższe pozwalające na wyrażanie się wymaganymi kompetencjami.
2. Bardzo dobra znajomość obsługi komputera ( systemy operacyjne, pakiet MS Office, CorelDRAW, PhotoShop).
3. Umiejętność administrowania stroną internetową.
4. Umiejętność planowania własnej pracy.
5. Komunikatywność.
6. Kreatywność na stanowisku pracy.
7. Znajomość zasad funkcjonowania LGD.
III. Wymagania pożądane.
1. Znajomość języka obcego.
2. Prawo jazdy kategorii B.
3. Doświadczenie w zakresie usług doradczych.
4. Umiejętność aplikowania wniosków o dofinansowanie.
5. Wiedza z zakresu pozyskiwania środków Unijnych.
IV. Do zakresu zadań wykonywanych na stanowisku specjalisty ds. administracji i promocji będzie należało m.in. :
1. Administrowanie stroną internetową ( modyfikacji, wprowadzanie danych, aktualizacja).
2. Kontrola sprawności sprzętu komputerowego.
3. Projektowanie komputerowych wizualizacji produktów promocyjnych LGD np. teczek, kalendarzy i innych, wykonywanie kolaży ze zdjęć z imprez promujących LGD oraz spotkań aktywizujących.
4. Asystowanie przy realizacji projektów.
5. Profesjonalna obsługa klientów.
6. Dbałość o stan techniczny sprzętu komputerowego.
7. Planowanie działań promocyjnych.
8. Prowadzenie spraw związanych z funkcjonowaniem biura.
V. Sposób składania dokumentów.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zaklejonej kopercie w siedzibie Lokalna Grupa Działania „Szlakiem Sieradzkiej E-ski”, ul. Wspólna 44; 98-275 Brzeźnio lub wysłać listem poleconym na adres LGD w nieprzekraczalnym terminie do dnia 17 września 2012 do godz. 15:00.
Na kopercie należy dopisać „Nabór – specjalista ds. administracji i promocji”. Dokumenty, które wpłyną do LGD po terminie nie będą rozpatrywane.
Otwarcie ofert nastąpi w biurze Lokalnej Grupy Działania „Szlakiem Sieradzkiej E-ski” ul. Wspólna 44 w dniu 20 września 2012 o godzinie 14:00. W trakcie weryfikacji formalnej obecność kandydatów ubiegających się na stanowisko specjalisty ds. administracji i promocji jest obowiązkowa. Po weryfikacji formalnej wyłonione zostaną osoby z którymi będzie przeprowadzona rozmowa kwalifikacyjna oraz sprawdzenie wymaganych umiejętności praktycznych.
Informacja o wynikach naboru będzie ogłoszona tuż po zakończeniu rozmów kwalifikacyjnych. Oraz na stronie internetowej LGD.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: 43 678-70-04 (p. Monika Chudzia – kierownik biura)