Zgłoszenia w naborze uzupełniającym należy dokonać poprzez wypełnienia deklaracji uczestnictwa wraz z niezbędnymi załącznikami w terminie od 11 października 2022r. do 17 października 2022r.
Dokumenty uczestnictwa dostępne są w Urzędzie Gminy w Brąszewicach oraz można pobrać je w załączonych poniżej plikach.
Wypełnione kompletnie dokumenty można składać droga elektroniczną na adres: ug_braszewice@wp.pl oraz w godzinach pracy urzędu w siedzibie Urzędu Gminy w Brąszewicach, ul. Sieradzka 98, pokój nr 16.
Szczegółowe informację dotyczące naboru uzupełniającego zgłoszeń znajdują się w regulaminie poniżej.
Zgłaszając udział w naborze uzupełniającym do projektu, należy dokonać wyboru instalacji wyłącznie z listy instalacji, dla których zwolniło się miejsce w projekcie.
DECYDUJE KOLEJNOŚĆ ZGŁOSZEŃ. ZACHĘCAMY DO UDZIAŁU W PROJEKCIE
Szczegóły w załaczonych plikach.