Brąszewice, dnia 21.07.2014 r.
Ogłoszenie
o zamówieniu na przebudowę napowietrznych linii oświetlenia drogowego w miejscowości Chajew Kolonia – Chajew i Tomczyki
1. Zamawiający:
Gmina Brąszewice,
ul. Starowiejska 1,
98-277 Brąszewice,
woj. łódzkie,
NIP 827-21-42-184; REGON 730934418.
Tel. 43 821 17 78 Fax. 43 821 18 73 e-mail: ug_braszewice@wp.pl
2. Opis przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa napowietrznej linii oświetlenia drogowego 0,4 kV w miejscowości Chajew Kolonia i Chajew oraz Tomczyki.
a) Wykonawca zobowiązany jest do przebudowy napowietrznej linii oświetlenia drogowego 0,4 kV typu AsXSn 2x25 mm2 o długości 627 mb w miejscowości Tomczyki. Przewody linii projektuje się jako podwieszone na konstrukcjach wsporczych na bezpiecznej wysokości.
b) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przebudowę napowietrznej linii oświetlenia drogowego 0,4 kV typu AsXSn 2x25 m2 o długości 393 mb. Przewody linii projektuje się jako podwieszone na konstrukcjach wspartych na bezpiecznej wysokości.
Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z projektami budowlanymi.
3. Termin wykonania: do 15 października 2014 roku.
4. Przy wyborze propozycji cenowej Zamawiający będzie się kierował kryterium:
Cena – 100 %.
Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności i przyjmuje pełną odpowiedzialność cywilną za szkody wyrządzone osobom trzecim w związku z prowadzonymi robotami.
5. Opis sposobu obliczenia ceny w składanej propozycji cenowej:
1.Wykonawca określi cenę ofertową za wykonanie przedmiotu zamówienia określonego projektem budowlanym i zaproszeniem do złożenia propozycji cenowej, z pominięciem pozycji, które nie są przedmiotem niniejszego postępowania.
2. W celu określenia ceny oferty Wykonawca powinien stosując własną kalkulację sporządzić na podstawie załączonej dokumentacji projektowo – technicznej oraz wykonanych we własnym zakresie obmiarów sprawdzających kosztorysy ofertowe. Przedmiary robót stanowią materiał pomocniczy – w przypadku ewentualnych rozbieżności jako podstawę dla sporządzenia kosztorysów należy przyjąć dokumentację projektową. Kosztorysy należy sporządzić metodą kalkulacji uproszczonej stosując odpowiednio przepisy Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno – użytkowym (Dz. U. z 2004 r. Nr 130, po. 1389) uwzględniając w cenach jednostkowych w szczególności :
1) robociznę, materiały i urządzenia, sprzęt,
2) koszty prac przygotowawczych, zabezpieczających i porządkowych,
3) koszty wykonania (ewentualnych) pomiarów,
4) koszty ubezpieczenia kontraktu oraz Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej,
5) koszty nie ujęte w kosztorysie nakładczym, a niezbędne do wykonania zadania.
Kwoty w kosztorysach muszą być określone w walucie polskiej, tj. złotych - Zamawiający nie będzie rozpatrywał ofert, w których ceny zostaną podane w innej walucie.
3. Kwoty netto wynikające z podsumowania kosztorysów ofertowych należy powiększyć o należny podatek VAT, zsumować i wpisać do odpowiedniej rubryki FORMULARZA OFERTY.
Obliczoną kwotę podatku VAT należy zaokrąglić w taki sposób, że końcówki poniżej 0,5 grosza pomija się, a końcówki 0,5 grosza i wyższe zaokrągla się do 1 grosza – przykład:
125 496,5533 = 125 496,55; 222 528,3363 = 222 528,34
4. Obliczona w sposób określony w pkt. 1 i 2 cena oferty stanowić będzie wynagrodzenie Wykonawcy. Wynagrodzenie Wykonawcy będzie wynagrodzeniem ryczałtowym w rozumieiniu art. 632 Kodeksu Cywilnego i należy je traktować jako stałe i niezmienne, co oznacza, że nie będzie on mógł żądać podwyższenia wynagrodzenia określonego w ofercie w zwiazkuz koniecznoscią wykonania prac, których nie przewidział sporządzając ofertę. Wykonawca zamówienia musi przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia.
W ZWIĄZKU Z TYM ZAMAWIAJĄCY ZALECA ABY WYKONAWCY PRZEPROWADZILI WIZJĘ LOKALNĄ NA TERENIE, NA KTÓRYM REALIZOWANE BĘDZIE ZAMÓWIENIE.
6. Miejsce i termin złożenia propozycji cenowej:
Propozycję cenową należy złożyć w formie pisemnej, w terminie do 29 lipca 2014 r. do godz. 15.00. Propozycja otrzymana przez Zamawiającego po terminie nie będzie uwzględniona. Otwarcie ofert nastąpi 29 lipca 2014 r. o godz. 15.15.
Propozycje cenowe przyjmowane będą od poniedziałku do piątku w godzinach urzędowania w siedzibie Zamawiającego – Urząd Gminy Brąszewice, ul. Starowiejska 1; 98 – 277 Brąszewice.
Propozycja cenowa powinna być napisana w języku polskim i ma obejmować całość zamówienia. Zamawiający może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie propozycję przed terminem upływu jej składania.
7. Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami jest:
Pan Józef Podawacz , pokój nr 5 tel. 43 821 17 78
8. Informacje dotyczące zawierania umowy:
Podpisanie umowy nastąpi w terminie 3 dni od daty powiadomienia Wykonawcy o wyborze propozycji cenowej w siedzibie Zamawiającego. Jeżeli Wykonawca, którego propozycję cenową wybrano uchyli się od zawarcia umowy Zamawiający wybierze propozycję najkorzystniejszą spośród pozostałych bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
Wójt Gminy
Karol Misiak
Szczegóły w Biuletynie Informacji Publicznej pod adresem: http://www.braszewice.bip.net.pl/?a=1694