Brąszewice, dnia 20.06.2014 r.
Ogłoszenie o zamówieniu
Przebudowa drogi gminnej nr 114139 E w miejscowości Brąszewice, ul. Leśna na odcinku 616 mb.
Podstawa prawna udzielenia zamówienia: art. 4 pkt. 8 Ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2013 Nr 907 z poźń. zmianami)
1. Zamawiający:
Gmina Brąszewice,
ul. Starowiejska 1,
98-277 Brąszewice,
woj. łódzkie,
NIP 827-21-42-184; REGON 730934418.
Tel. 43 821 17 78 Fax. 43 821 18 73 e-mail: ug_braszewice@wp.pl
2. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa drogi gminnej nr 114139 E w miejscowości Brąszewice, ul. Leśna na odcinku 616 mb.
CPV 45233120-6 Roboty w zakresie budowy dróg
Wykonawca zobowiązany jest do:
1) wykonania robót przygotowawczych,
2) wykonania robót ziemnych w tym,
a) wykonania podbudowy:
- z mieszanki tłucznia kamiennego pochodzenia magmowego 0/31,50 mm warstwa o grubości po zagęszczeniu 6 cm, a na powierzchni 44,30 m2 o grubości po zagęszczeniu 10 cm
3) Wykonania nawierzchni drogi:
a) skropienie podbudowy emulsją asfaltową K>65 % w ilości 0,7 kg/m2
b) położenie nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltowej o uziarnieniu 0-11 mm KR-1 AC 11S warstwa ścieralna o grubości po zagęszczeniu 4 cm.
4) utwardzenie poboczy destruktem – warstwa grubości po zagęszczeniu 10 cm.
Prace należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową stanowiącą załącznik nr 1 do zapytania. Prace związane z realizacją zamówienia powinny być wykonane przy użyciu sprzętu będącego w dyspozycji Wykonawcy. Dokumentacja projektowa dostępna na stronie Zamawiającego www.braszewice.bip.net.pl lub w siedzibie zamawiającego pokój nr 7A
2. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia terenu robót w sposób wymagany przepisami BHP.
3. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania wszystkich prac związanych z realizacją przedmiotu zamówienia zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, obowiązującymi normami, zaleceniami producentów urządzeń oraz z zachowaniem należytej staranności.
4. Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania porządku na terenie wykonywanych prac oraz zabezpieczenia placu budowy, a po zakończeniu robót doprowadzenie placu budowy do stanu pierwotnego i uporządkowania terenu.
5. Wyroby budowlane użyte do wykonania robót muszą posiadać wszelkie niezbędne atesty i aprobaty techniczne i odpowiadać wymaganiom określonym w Ustawie z dnia 16.04.2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. nr 92, poz. 881).
6. Materiały (wyroby budowlane) użyte do wykonania robót muszą posiadać znak CE (potwierdzający, iż wyrób budowlany może być wprowadzony do obrotu) umieszczony zgodnie z postanowieniami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 11 sierpnia 2004 r. w sprawie systemów oceny zgodności, wymagań jakie powinny spełniać notyfikowane jednostki uczestniczące w ocenie zgodności oraz sposobu oznaczania wyrobów budowlanych oznakowaniem CE (Dz. U. nr 195 poz. 2011).
7. Wykonawca zgodnie z postanowieniami art. 577 i następnych ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 Kodeks Cywilny (Dz. U. nr 16 poz. 93 z poźń zm.) zwanej dalej “Kodeks Cywilny” będzie zobowiązany udzielić Zamawiającemu gwarancji jakości na wykonane roboty na okres min. 36 miesięcy, której bieg rozpoczyna się od daty podpisania protokołu odbioru wykonania robót.
8. Strony postanawiają rozszerzyć uprawnienia z tytułu rękojmi za wady robót wykonanych w ramach przedmiotu zamówienia w ten sposób, że rękojmia upływa wraz z upływem terminu gwarancji.
9. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, w których Wykonawca może zaproponować wyroby budowlane lub urządzenia inne niż określone w niniejszej dokumentacji pod warunkiem, że ich parametry będą nie gorsze od określonych w dokumentacji projektowej. Użycie w którymkolwiek miejscu dokumentacji przetargowej nazw lub znaków towarowych wyrobów budowlanych ma charakter wyłącznie informacyjny w celu umożliwienia Wykonawcom dokonania porównania czy oferowane przez nich wyroby budowlane lub urządzenia są równoważne w odniesieniu do opisanych w dokumentacji postępowania.
3. Termin wykonania: do 31 sierpnia 2014 roku.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wszyscy Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:
a) Posiadania uprawnień do wykonywania działalności lub czynności stanowiących przedmiot zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt. 1 Ustawy).
b) Posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia (art. 22 ust. 1 pkt. 2 Ustawy)
c) Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt.3 Ustawy)
d) Sytuacji ekonomicznej i finansowej (art. 22 ust. 1 pkt.4 Ustawy)
Sprawdzenie spełnienia powyższych warunków zostanie dokonane na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę.
4. Przy wyborze propozycji cenowej Zamawiający będzie się kierował kryterium:
Cena – 100 %.
Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności i przyjmuje pełną odpowiedzialność cywilną za szkody wyrządzone osobom trzecim w związku z prowadzonymi robotami.
5. Opis sposobu obliczenia ceny w składanej propozycji cenowej:
OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY
1. Wykonawca określi cenę ofertową za wykonanie przedmiotu zamówienia określonego projektem budowlanym i zaproszeniem do złożenia propozycji cenowej, z pominięciem pozycji, które nie są przedmiotem niniejszego postępowania.
2. W celu określenia ceny oferty Wykonawca powinien stosując własną kalkulację sporządzić na podstawie załączonej do SIWZ dokumentacji projektowo – technicznej oraz wykonanych we własnym zakresie obmiarów sprawdzających kosztorysy ofertowe. Przedmiary robót stanowią materiał pomocniczy – w przypadku ewentualnych rozbieżności jako podstawę dla sporządzenia kosztorysów należy przyjąć dokumentację projektową. Kosztorysy należy sporządzić metodą kalkulacji uproszczonej stosując odpowiednio przepisy Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno – użytkowym (Dz. U. z 2004 r. Nr 130, po. 1389) uwzględniając w cenach jednostkowych w szczególności :
1) robociznę, materiały i urządzenia, sprzęt,
2) koszty prac przygotowawczych, zabezpieczających i porządkowych,
3) koszty wykonania (ewentualnych) pomiarów,
4) koszty ubezpieczenia kontraktu oraz Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej,
5) koszty nie ujęte w kosztorysie nakładczym, a niezbędne do wykonania zadania.
Kwoty w kosztorysach muszą być określone w walucie polskiej, tj. złotych - Zamawiający nie będzie rozpatrywał ofert, w których ceny zostaną podane w innej walucie.
3. Kwoty netto wynikające z podsumowania kosztorysów ofertowych należy powiększyć o należny podatek VAT, zsumować i wpisać do odpowiedniej rubryki FORMULARZA OFERTY.
Obliczoną kwotę podatku VAT należy zaokrąglić w taki sposób, że końcówki poniżej 0,5 grosza pomija się, a końcówki 0,5 grosza i wyższe zaokrągla się do 1 grosza – przykład:
125 496,5533 = 125 496,55; 222 528,3363= 222 528,34
4. Obliczona w sposób określony w pkt. 1 i 2 cena oferty stanowić będzie wynagrodzenie Wykonawcy. Wynagrodzenie Wykonawcy będzie wynagrodzeniem ryczałtowym w rozumieiniu art. 632 Kodeksu Cywilnego i należy je traktować jako stałe i niezmienne, co oznacza, że nie będzie on mógł żądać podwyższenia wynagrodzenia określonego w ofercie w zwiazkuz koniecznoscią wykonania prac, których nie przewidział sporządzając ofertę. Wykonawca zamówienia musi przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia.
W ZWIĄZKU Z TYM ZAMAWIAJĄCY ZALECA ABY WYKONAWCY PRZEPROWADZILI WIZJĘ LOKALNĄ NA TERENIE, NA KTÓRYM REALIZOWANE BĘDZIE ZAMÓWIENIE.
6. Miejsce i termin złożenia propozycji cenowej:
1. Propozycję cenową należy złożyć w formie pisemnej, w terminie do 30 czerwca 2014 r. do godz. 15.00. Propozycja otrzymana przez Zamawiającego po terminie nie będzie uwzględniona. Otwarcie propozycji odbędzie się 30 czerwca 2014 r. o godz. 15.15.
Propozycje cenowe przyjmowane będą od poniedziałku do piątku w godzinach urzędowania w siedzibie Zamawiającego – Urząd Gminy Brąszewice, ul. Starowiejska 1; 98 – 277 Brąszewice.
Propozycja cenowa powinna być napisana w języku polskim i ma obejmować całość zamówienia. Zamawiający może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie propozycję przed terminem upływu jej składania.
7. Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami jest:
Pan Józef Podawacz , pokój nr 5 tel. 43 821 17 78
Pani Agnieszka Drzazga, pokój nr 7, tel.43 821 17 78
8. Informacje dotyczące zawierania umowy:
Podpisanie umowy nastąpi w terminie 5 dni od daty powiadomienia Wykonawcy o wyborze propozycji cenowej w siedzibie Zamawiającego. Jeżeli Wykonawca, którego propozycję cenową wybrano uchyli się od zawarcia umowy Zamawiający wybierze propozycję najkorzystniejszą spośród pozostałych bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
Załączniki:
1.Dokumentacja projektowa
2. Wzór propozycji cenowej
3. Wzór oświadczenia o spełnieniu warunków
4. Wzór umowy.
Agnieszka Drzazga
Kierownik Referatu
Infrastruktury Technicznej
(opracowała)
Karol Misiak
Wójt Gminy Brąszewice
(podpis Kierownika Zamawiającego)
Załączniki dostępne na stronie BIP Urzędu Gminy Brąszewice.