INFORMACJA
o zmianach w zameldowaniu na pobyt stały lub pobyt czasowy z równoczesnym wymeldowaniem się z dotychczasowego miejsca pobytu obywateli RP
Informujemy, że zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 19 grudnia 2012 r. w sprawie zgłaszania i przyjmowania danych niezbędnych do zameldowania i wymeldowania oraz prowadzenia ewidencji ludności i ewidencji wydanych i unieważnionych dowodów osobistych, z dniem 31 grudnia 2012 roku wprowadzono możliwość dokonania zameldowania w miejscu nowego pobytu bez konieczności stawienia się w organie gminy dotychczasowego miejsca pobytu w celu dokonania wymeldowania. Wymeldowania dokonuje za osobę organ gminy.
„ § 2. 1. Dokonując zameldowania na pobyt stały lub pobyt czasowy trwający ponad 3 miesiące z równoczesnym wymeldowaniem się z dotychczasowego miejsca pobytu stałego albo pobytu stałego i pobytu czasowego trwającego ponad 3 miesiące, albo pobytu czasowego trwającego ponad 3 miesiące, osoba wypełnia i podpisuje formularz „Zgłoszenie pobytu stałego” albo „Zgłoszenie pobytu czasowego trwającego ponad 3 miesiące”, zgłaszając w organie gminy dane, o których mowa w art. 11 ust. 1 pkt 1–11, pkt 13–15 ustawy, i wskazując adres lub adresy, z których ma zostać wymeldowana. ”
WÓJT GMINY
Karol Misiak
Pełna treść rozporządzenia znajduje się tutaj.